facebook
Tréningy
footer icons
REGISTRUJTE SA
1. tréning ZADARMO
hero image

Pudingová bielkovinová bomba


Chutný zákusok, ktorý svojou konzistenciou pripomína pudingový koláč. Je perfektný, najmä ak potrebujete doplniť dávku bielkovín a je extrémne jednoduchý na prípravu. Skvelo chutí napríklad poliaty orechovým maslom.

Vyskúšajte tento pudingový zákusok z tvarohu, proteínu a banánu. Vytvorte si svoju obľúbenú chuťovú variantu - príchuť zvoleného proteínového prášku ovplyvní chuť celého zákusku. Môžete si tak pripraviť hneď niekoľko druhov - kakaový, pistáciový, vanilkový, tiramisu či kávový proteínový zákusok. Podľa vami zvolenej chuti si ho po dopečení môžete následne adekvátne ozdobiť - poliať orechovým maslom, kokosovou šľahačkou, roztopenou horkou čokoládou alebo dozdobiť čerstvým ovocím.

Ak majú vaše deti radosť zo spoločného času stráveného v kuchyni, určite ich zapojte do výroby tohto zákusku. Nedá sa pri ňom totiž nič pokaziť, ingrediencie potrebujete len zmiešať a vyliať do formy. Pudingová bielkovinová bomba obsahuje málo sacharidov a ešte menej tuku, takže si ho môžete dopriať s kýmkoľvek a kedykoľvek počas dňa, s pokojným svedomím.

*Proteínový prášok môžete nahradiť s 1 ks (40 g) pudingového prášku.

Tento recept je z knihy Fit sladkosti - obsahuje až 120 chutných receptov na fit dezerty (kúpite tu).

Ingrediencie

  • 500 g jemného tvarohu
  • 50 g proteínového prášku (ľubovoľná príchuť)*
  • 4 vajcia
  • 1 zrelý banán (roztlačený na pyré)
  • stévia (v prípade potreby)

Postup

  1. Všetky suroviny okrem vajec spolu poriadne rozmiešame.
  2. Cesto ochutnáme a ak nie je dostatočne sladké, dosladíme ho ešte stéviou či iným preferovaným sladidlom podľa chuti.
  3. Nakoniec do cesta vmiešame aj vajíčka a vylejeme ho do formy vyloženej papierom na pečenie (s rozmermi zhruba 25x25 cm).
  4. Koláč pečieme 40-45 minút pri 180 stupňoch do zlatista.
  5. Pred servírovaním môžeme koláč poliať orechovým maslom.

Čas prírpavy: 50 mnút
Výdatnosť 16 krajcov

Nutričné hodnoty na 1 kus

KCal: 59 KCal
Sacharidy: 4g
Vláknina: 1g
Bielkoviny: 8g
Tuky: 2g
Neonka a Lucka Vagnerová vám prajú dobrú chuť :)

Tento a iné recepty nájdete na https://www.fitrecepty.sk/recept/pudingova-bielkovinova-bomba  alebo v knihách Fit Recepty :)


"Inšpiruj svoje okolie svojimi výsledkami!"

Viac než 60 inštruktorov!

Čím je nás viac, tým sme lepší! Sme vášniví inštruktori a našou vášňou je priniesť vám nezabudnutelný zážitok na každom tréningu!

Prví na Slovensku!

Skupinové cvičenia cvičíme od roku 2010, ako prví sme priniesli v roku 2015 programy spoločnosti Les Mills na Slovensko!

Výsledky!

Každý tréning je špeciálne vyvinutý na to, aby prinášal výsledky!

Skupinový efekt!

Cvičíme spolu, sme v tom spolu! Pretože spolu sme silnejší a spolu to dotiahneme k výsledkom rýchlejšie!