facebook
Tréningy
footer icons
REGISTRUJTE SA
1. tréning ZADARMO
hero image
 
Náš tip

    gym icon
    Najbližší tréning
    PRIPRAVUJEME

    Pudingová bielkovinová bomba


    Chutný zákusok, ktorý svojou konzistenciou pripomína pudingový koláč. Je perfektný, najmä ak potrebujete doplniť dávku bielkovín a je extrémne jednoduchý na prípravu. Skvelo chutí napríklad poliaty orechovým maslom.

    Vyskúšajte tento pudingový zákusok z tvarohu, proteínu a banánu. Vytvorte si svoju obľúbenú chuťovú variantu - príchuť zvoleného proteínového prášku ovplyvní chuť celého zákusku. Môžete si tak pripraviť hneď niekoľko druhov - kakaový, pistáciový, vanilkový, tiramisu či kávový proteínový zákusok. Podľa vami zvolenej chuti si ho po dopečení môžete následne adekvátne ozdobiť - poliať orechovým maslom, kokosovou šľahačkou, roztopenou horkou čokoládou alebo dozdobiť čerstvým ovocím.

    Ak majú vaše deti radosť zo spoločného času stráveného v kuchyni, určite ich zapojte do výroby tohto zákusku. Nedá sa pri ňom totiž nič pokaziť, ingrediencie potrebujete len zmiešať a vyliať do formy. Pudingová bielkovinová bomba obsahuje málo sacharidov a ešte menej tuku, takže si ho môžete dopriať s kýmkoľvek a kedykoľvek počas dňa, s pokojným svedomím.

    *Proteínový prášok môžete nahradiť s 1 ks (40 g) pudingového prášku.

    Tento recept je z knihy Fit sladkosti - obsahuje až 120 chutných receptov na fit dezerty (kúpite tu).

    Ingrediencie

    • 500 g jemného tvarohu
    • 50 g proteínového prášku (ľubovoľná príchuť)*
    • 4 vajcia
    • 1 zrelý banán (roztlačený na pyré)
    • stévia (v prípade potreby)

    Postup

    1. Všetky suroviny okrem vajec spolu poriadne rozmiešame.
    2. Cesto ochutnáme a ak nie je dostatočne sladké, dosladíme ho ešte stéviou či iným preferovaným sladidlom podľa chuti.
    3. Nakoniec do cesta vmiešame aj vajíčka a vylejeme ho do formy vyloženej papierom na pečenie (s rozmermi zhruba 25x25 cm).
    4. Koláč pečieme 40-45 minút pri 180 stupňoch do zlatista.
    5. Pred servírovaním môžeme koláč poliať orechovým maslom.

    Čas prírpavy: 50 mnút
    Výdatnosť 16 krajcov

    Nutričné hodnoty na 1 kus

    KCal: 59 KCal
    Sacharidy: 4g
    Vláknina: 1g
    Bielkoviny: 8g
    Tuky: 2g
    Neonka a Lucka Vagnerová vám prajú dobrú chuť :)

    Tento a iné recepty nájdete na https://www.fitrecepty.sk/recept/pudingova-bielkovinova-bomba  alebo v knihách Fit Recepty :)


    "Inšpiruj svoje okolie svojimi výsledkami!"

    Viac než 60 inštruktorov!

    Čím je nás viac, tým sme lepší! Sme vášniví inštruktori a našou vášňou je priniesť vám nezabudnutelný zážitok na každom tréningu!

    Prví na Slovensku!

    Skupinové cvičenia cvičíme od roku 2010, ako prví sme priniesli v roku 2015 programy spoločnosti Les Mills na Slovensko!

    Výsledky!

    Každý tréning je špeciálne vyvinutý na to, aby prinášal výsledky!

    Skupinový efekt!

    Cvičíme spolu, sme v tom spolu! Pretože spolu sme silnejší a spolu to dotiahneme k výsledkom rýchlejšie!